Wednesday 30 November 2011

Kegunaan Phone bagi aku :)




Heyheyhoy. Semalam aku bukak je unlock phone aku, aku tgk ada dua msg msuk. Then, aku tekan lah open. Yg satu tuh aku tgk dia pgil aku 'baby' yang satu lagi tuh pgil aku 'natasha'. Sumpah masa tuh dh nk dekat pkul 3 dh, aku tergelak sengsorang kat bilik. Pastu oleh kerana aku mengantuk sgt, aku pun tk reply lah text tuh. Ha ada jugak yang panggil aku 'anjeeee' nak pengsan aku rasa sebab terlalu suwikkk. HAHAHA. Pastu semalm aku tk thu asl, ramai sgt yg call aku. Aku rasa mcm nk hentak je sekor sekor. Aku dh lah dgn sengugut nya lagi. Mata mengntuknya lagi. Haihh sumpah aku geram. Tpi oleh kerana SAHABAT, aku pun layan jelah. Taknk pulak diorang kecik hati. Ha sebelum tuh aku OTP dgn Jufrieee. Semalam julung kalinya dia mngaku rindu aku dgn menyebut perkataan tuh tapi dia tetap tnya aku pasal 'makan' Haihh Jufrie, Jufriee, HAHAHA kelakar lah you ni syg :) Aku semalam cakap bnyak dgn Jufrie, kesian dia, rupa-rupanya dia dh mngantuk dh. Tpi dia layan je cerita aku. Boleh jadi calon sungguh. Hehehehe :D *sorry ya Jufrie semalam i bercakap tk henti henti sbb tk jumpa cari FULLSTOP. Kay aku tk thu dh nk update apa. Dah lah kot. Smapi sini jelah. Muahhh :'*
Thankyou for still reading my story :)