Friday, 25 November 2011

Tak mandi lagi ni :O

terbaik dari ladang! muka kau tk mandi :D
Hey hey hoy. Hahaha sekarang dh pukul 4 ptg dh. Aku tk mandi lagi. Ya Allah sejuk sgt doe nk mandi. Malas lah. Lagi pun nk balik rumah pun aku malas. Biarlah tk mandi. Bukan ada laki pun kat rumah kan -'- Hahaha kalau bapak aku tahu ni, mesti dia dh panggil aku 'kambing' Ala bapak, rilex lah kan. Watlek watpeace sudah ^^v mndi je pun. Bukan apa pun. Ha boleh jimat jimat kan bil air. Kan bagus klau semua makbapak ada anak mcm aku :D Mesti bangga kan. Harharhar. Eh baru aku teringat. Aku last mandi tghri smlm doe. Ya Allah! Serious aku lupa -'- Patut lah pun aku rasa mcm panas semacam. Tapi tetap wangi. Kalau tk percaya meh cium ketiak aku :D Gerenty pastu tidur nyenyak :3 Kalau tk caya meh try meh* Hehe daaaaa :*
Thankyou for still reading my story :)